Skip to main content
Fra 4 ukers opphold

Langtidsferie Benalmádena havn - Det Gode Liv

Velkommen til vårt nyeste tilskudd i langtidsfamilien på solkysten!

Vårt resort er stedet for deg som ønsker å bo et steinkast fra en fantastisk sandstrand og i kort avstand til det populære havneområdet i Benalmadena. Her tilbys et stort fellesskap med masse aktivitet, området er flatt og det er flotte turmuligheter langs strandpromenaden.

Hotellet er omgitt av hager og grøntområder og ligger rett ut mot den flotte sandstranden. Alle leilighetene har balkong og rundt det store, deilige utebassenget kan du nyte fine solrike dager. Her ligger alt til rette for en innholdsrik og hyggelig langtidsferie.

Hva er Det Gode Liv langtidsferie?
Hos oss på Det Gode Liv langtidsferie får du aktiviteter, innholdsrike og meningsfulle dager – i sol, varme og trygge omgivelser. Hver dag kan du delta på våre sosiale samlinger, bli underholdt og få nye venner. Våre norske, voksne verter er limet i vårt unike langtidsferiekonsept. De er der for deg og arrangerer aktiviteter og utflukter. Dette vil kun være for våre gjester, og du blir med på det du måtte ønske.

Med varierte ukeprogram har du valgmuligheter og frihet til å velge hva du ønsker å være med på. Vertene gjør det de kan for at vi skal få gode opplevelser sammen. For oss er det aller viktigste at du har det hyggelig og trives.

Gled deg til
  • Hyggelige leiligheter med balkong
  • Resortet ligger på stranden med lang strandpromenade
  • Godt utvalg av restauranter og barer i umiddelbar nærhet
  • Stort sosialt felleskap
  • Verter som ønsker deg varmt velkommen
  • Tilbud om aktivt og sosialt program
  • Hyggelige utflukter

Om resortet

Sol Timor er et godt leilighetshotell som ligger på stranden i Torremolinos. Resortet har egen buffetrestaurant som serverer frokost og middag, to utendørs svømmebasseng. I tillegg finnes det tennisbane, frisør og et minimarked på resortet. 

Leilighetene er lyse og smakfullt innredet med god standard, alle med balkong eller terrasse. På dette resortet kan du velge mellom leilighet med 1 soverom eller studioleilighet - se bilder under "Slik bor du".

Wifi er inkludert i prisen for våre gjester, men merk at du kan oppleve varierende kvalitet. Vi forsøker å tilby norske TV-kanaler, men grunnet ustabile signaler og rettighetsbegrensninger kan dette ikke garanteres.

Resortet ligger på stranden og her er det et godt utvalg med strandrestauranter. Hotellet ligger sentralt til med kort vei til restauranter, barer, kafeeer og butikker. Det er kort vei fra Malaga flyplass til resortet,  ca 20 minutter med bil.

Besøk:
Du har mulighet til å ta imot gjester. Det koster 100 EUR pr. person for én uke og maksimalt opphold er 2 uker. Merk at hver påbegynt uke teller som full uke. Barn under 12 år gratis. Gi beskjed og betal til verten på stedet. De ulike leilighetstypene har begrensninger på antall personer, så sjekk med verten på stedet.

Hotell: Sol Timor
Salvador Allende, 51 Torremolinos, Spania

Slik bor du

  • Leilighet med 1 - soverom

    Leilighetene er lyse, moderne og smakfullt innredet. Alle leilighetene har balkong, enkelt og lite kjøkken, bad med dusj. I leiligheten er det åpen stue og kjøkkenløsning, stuedelen har TV, sofa og sofa-bord og en liten spiseplass.
    Soverommet har to separate senger, nattbord, garderobeskap og safe. Leiligheten er på 43 m2.
    Leilighetene rengjøres én gang i uken hvor håndklær og sengetøy skiftes. Kjøkkenutstyr vasker du selv.

    Vær oppmerksom på at leilighetene varierer i utforming, beliggenhet og størrelse. Bildene nedenfor er ment som eksempler.

  • Leilighet med 1 - soverom med utsikt

    Leilighetene er lyse, moderne og smakfullt innredet. Alle leilighetene har balkong med utsikt, enkelt og lite kjøkken, bad med dusj. I leiligheten er det åpen stue og kjøkkenløsning, stuedelen har TV, sofa og sofa-bord og en liten spiseplass.
    Soverommet har to separate senger, nattbord, garderobeskap og safe. Leiligheten er på 43 m2.
    Leilighetene rengjøres én gang i uken hvor håndklær og sengetøy skiftes. Kjøkkenutstyr vasker du selv.

    Vær oppmerksom på at leilighetene varierer i utforming, beliggenhet og størrelse. Bildene nedenfor er ment som eksempler.

  • Studioleilighet

    Leilighetene er lyse, moderne og smakfullt innredet. Alle leilighetene har balkong, enkelt og lite kjøkken, bad med dusj. Åpen løsning, stue – og sovedelen har to separate senger med TV og en liten spiseplass. Leiligheten er på 26 m2.
    Leilighetene rengjøres én gang i uken hvor håndklær og sengetøy skiftes. Kjøkkenutstyr vasker du selv.

    Vær oppmerksom på at leilighetene varierer i utforming, beliggenhet og størrelse. Bildene nedenfor er ment som eksempler.

  • Studioleilighet med utsikt

    Leilighetene er lyse, moderne og smakfullt innredet. Alle leilighetene har balkong med utsikt, enkelt og lite kjøkken, bad med dusj. Åpen løsning, stue – og sovedelen har to separate senger med TV og en liten spiseplass. Leiligheten er på 26 m2.
    Leilighetene rengjøres én gang i uken hvor håndklær og sengetøy skiftes. Kjøkkenutstyr vasker du selv.

    Vær oppmerksom på at leilighetene varierer i utforming, beliggenhet og størrelse. Bildene nedenfor er ment som eksempler.

Fasiliteter hotell

Leiligheter, 11 etasjer

Balkong eller terrasse

Tennisbane

Restaurant 

Bar og Cafe

Utendørs svømmebasseng 

Minimarked

Frisør

Vaskeri på resort

 

 

 

 

 

Fasiliteter leilighet 

Aircondition (varme og kjøling)

Safe (mot betaling)

Enkelt kjøkkenutstyr

Vannkoker

2 kokeplater

Lite kjøleskap 

Mikrobølgeovn

Brødrister

Dusj

Hårføner

Wifi – middels kvalitet

TV)

Nærmiljøet

Flyplass
20 min
Matbutikk
2 min
Apotek
1 min
Strand
2 min
Restauranter
5 min
Bank
5 min
Minibank
5 min
Benalmadena havn
8 min
Malaga
40 min

Verter, aktiviteter og utflukter

I Benalmadena havn vil du bli møtt av to hyggelige verter som legger opp til aktiviteter, utflukter og annet sosialt. I løpet av de første dagene vil vertene holde et informasjonsmøte, hvor du får høre mer om hva som skjer under oppholdet. Vertene vil ha oppsatte kontortider i ukedagene og bor sammen med våre gjester på resortet. 

Felles for alle våre voksne verter er at de alle ønsker at du som gjest skal ha det så godt som mulig. Mange vil nok kjenne igjen noen av vertene fra tidligere år og andre resort, da de fleste har lang erfaring. 

På vårt resort blir det arrangert mange aktiviteter, som for eksempel gåturer, matlaging, besøk på det lokale markedet, felles måltider, foredrag, se på landskamper i fellesrommet, gå på lokale puber og quiz. Dette er aktiviteter kun for våre gjester og du blir med på det du måtte ønske. Detaljert ukeplan og tilbud får du ved ankomst. 

I Benalmadena havn kan du også bli med på ukentlige utflukter til interessante områder i regionen. Vertene arrangerer, og du melder deg på under oppholdet. Eksempel på utflukter med buss og norsktalende guide kan være til Granada/Alhambra, Caminito del Rey, Gibraltar, Ronda og landsbyer i Andalucia. I tillegg tilbys det bussturer uten guide til mer lokale severdigheter som Malaga, Mijas Pueblo og Marbella. Informasjon rundt dette vil du få ved ankomst.

Alle i Aller travel er opptatt av at du skal få gode opplevelser sammen med oss – og vi ønsker deg hjertelig velkommen!

Dagsprogram

  • mandag - fredag: Hver morgen:

    08:30 Gåtur og litt trim, ca. 45 min

    Hver morgen:
  • mandag - fredag: Kontortid:

    10:30 -12:00 Kom innom dersom du har spørsmål, trenger tips eller råd. Vertene er her for å hjelpe deg, slik at du får en minnerik ferie.

    Kontortid:
  • mandag - fredag: Eksempler på aktiviteter:

    10:30 Stretching
    11:30 Aquagym
    12:30 Besøk på lokalt marked

    Eksempler på aktiviteter:
  • mandag - fredag: Eksempler på kveldsarrangement:

    18:00 Boccia-turnering, vaffelstund m/quiz og info
    19:00 Vi arrangerer singelmiddag og bli-kjent-middag. Møt opp dersom du vil være med ut å spise.
    20:00 Vinsmaking

    Eksempler på kveldsarrangement:
  • Utflukter: Eksempler på våre mest populære utflukter:

    Bli med oss og oppdag de mange perlene ved Costa del Sol: Ronda, Caminito del Rey, Granada, Gibraltar og Malaga. Du får mer informasjon om våre populære utflukter ved ankomst.

    Eksempler på våre mest populære utflukter:

Om flyreisen

Vennligst vær oppmerksom på at flytidene kan variere fra måned til måned. Vi tar forbehold om endringer i flytider da dette er utenfor Aller travel sin kontroll. 

  • Avgang fra Oslo, Torp, Bergen, Stavanger og Trondheim.
  • Ønsker du tilslutning fra andre byer? Se punkt under, vi tilbyr nå fastpris fra mange avreisebyer.
  • Vi anbefaler at du møter opp i god tid og senest 2 timer før avreise.
  • Trenger du hjelp til å sjekke inn på innsjekkingsautomatene? Ta kontakt med flyselskapets representanter som er tilgjengelige i området.
  • For avreisetidspunkt se Avganger & bestilling
  • Hvor mye bagasje du kan ta med, vil fremgå av reisedokumenter som sendes 2 uker før avreise.

Turen til Malaga flyplass

Flyselskap
Varierende
Bagasje
Antall kilo vil kunne variere
avhengig av flyselskap

Turen hjem fra Malaga flyplass

Flyselskap
Varierende
Bagasje
Antall kilo vil kunne variere
avhengig av flyselskap

Tilslutningsfly

Ønsker du tilslutning fra andre byer i Norge er vi behjelpelig med dette. Ta kontakt med oss for pris og muligheter i god tid før avreise (minimum 60 dager før).

I forhold til bagasje og eventuelle forsinkelser/endringer på reisen, er det en fordel å ha gjennomgående flybillett fra avreisested til endelig destinasjon, framfor separate flybilletter.

Kristiansand / Haugesund / Stavanger / Bergen / Trondheim kr 1490,- *
Bodø / Evenes  kr 1990,- *
Tromsø kr 2290,- *
Andre byer På forespørsel


Priser gjelder per person tur/retur, med samme bagasjevekt som på hovedflyvningen.

Ønsker du tilslutning, legg inn en kommentar i din bestilling, under feltet "tilleggsopplysninger". Skriv inn fra hvilken by du ønsker å reise fra, om du ønsker tilslutning begge veier og om du har spesifikke ønsker til tider.
Vi kommer tilbake til deg med tider og oppdatert ordrebekreftelse ca. 2-3 måneder før avreise. Du har da fortsatt mulighet til å takke nei til tilslutningen. 

I noen få tilfeller går hovedflyet tidlig eller sent på dagen og hotellovernatting må beregnes. Overnatting må bestilles og betales av den reisende selv.

Enkelte flyselskap har ikke mulighet til å tilby tilslutning innad i Norge. Vi gir deg beskjed dersom dette er tilfellet. 

Prisen inkluderer:
  • Fly t/r Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim - Malaga inkl. skatter og avgifter
  • Innsjekket bagasje, antall kolli/kg vil kunne variere
  • Transport t/r flyplass-resort
  • Leilighet i valgt kategori på Sol Timor hotel
  • Rengjøring én gang i uken. Kjøkkenutstyr vasker du selv
  • Gratis wifi
  • Norske, erfarne verter til stede under hele oppholdet
  • Velkomstmøte
  • Bli-kjent-tur i nærområdet
  • Felles morgentur mandag til fredag
  • Boccia, quiz, vaffelstund og andre hyggelige aktiviteter hver uke
  • Mulighet for å delta på spennende utflukter (må bestilles og betales i tillegg)
Ikke inkludert/kan bestilles i tillegg:
  • Reise fra andre byer i Norge - spør ved bestilling
  • Utflukter

Kart

Kart

Temperatur og vær

Klimaet langs Costa del Sol er helt spesielt, og lokalt kan det være store svingninger i temperatur og vær. Været er stabilt med mange soldager året rundt. Det er ikke uten grunn at området har fått sitt navn som betyr "Solkysten". Costa del Sol er nemlig det området på fastlands Spania med høyest gjennomsnittstemperatur gjennom året.

Vinteren regnes fra desember til februar - med både solrike perioder og perioder med vind og regn. I den kaldeste måneden, januar - faller gradene ned mot 13, men det verken snør eller fryser til. Svært kalde dager er sjeldne, men selv da vil temperaturen stige i løpet av dagen. Vår vert Trond beskriver det slik: «Selv om vi også har kalde dager her i Calahonda, så skal det sies at det er et paradis sammenlignet med den kalde, mørke, våte og glatte vinteren i Norge. Når solen skinner varmer den godt om dagen, og på kvelden kan en jakke og skjerf være godt å ha.» 
 

 

Antall nedbørs­dager

Antall soltimer

Gjennom­snitts­temperatur

januar
6
6
13
februar
5
7
13
mars
4
8
15
april
5
9
16
mai
3
9
20
juni
1
10
24
juli
0
11
26
august
1
10
27
september
2
8
24
oktober
4
7
20
november
6
6
16
desember
7
5
13

Avganger & bestilling

DatoAvreisestedReisemålVarighetLedige plasserFra pris

Oktober 2024

15/10Oslo GardermoenBenalmadena Havn - Det Gode Liv29 dagerLedige plasser22 990,-BestillMer informasjon
16/10TrondheimBenalmadena Havn - Det Gode Liv 29 dagerLedige plasser24 290,-BestillMer informasjon
17/10BergenBenalmadena Havn - Det Gode Liv29 dagerLedige plasser23 990,-BestillMer informasjon
17/10StavangerBenalmadena Havn - Det Gode Liv 29 dagerLedige plasser23 990,-BestillMer informasjon

Januar 2025

16/1Oslo GardermoenBenalmadena Havn - Det Gode Liv 29 dagerLedige plasser21 990,-BestillMer informasjon
16/1TrondheimBenalmadena Havn - Det Gode Liv 29 dagerLedige plasser23 290,-BestillMer informasjon
18/1BergenBenalmadena Havn - Det Gode Liv 29 dagerLedige plasser22 990,-BestillMer informasjon
18/1StavangerBenalmadena Havn - Det Gode Liv 29 dagerLedige plasser22 990,-BestillMer informasjon

Februar 2025

13/2Oslo GardermoenBenalmadena Havn - Det Gode Liv29 dagerLedige plasser23 990,-BestillMer informasjon
13/2TrondheimBenalmadena Havn - Det Gode Liv29 dagerLedige plasser25 290,-BestillMer informasjon
15/2BergenBenalmadena Havn - Det Gode Liv29 dagerLedige plasser24 990,-BestillMer informasjon
15/2StavangerBenalmadena Havn - Det Gode Liv 29 dagerLedige plasser24 990,-BestillMer informasjon

Ofte stilte spørsmål

Finner du ikke svar på det du lurer på, send oss gjerne en e-post til info@allertravel.no eller ring oss på telefon +47 23 89 64 70. Vi hjelper deg gjerne!

  • Hvor mye bagasje kan jeg ta med meg?

    Normalt 2 kolli á 23 kg på alle våre reiser med Norwegian. Andre flyselskap kan forekomme og da er ofte 1 kolli á 23 kg inkludert. Mer informasjon finner du under presentasjonen av hvert enkelt resort samt i reisedokumentene som sendes ut 2 uker før avreise.

  • Kan jeg forhåndsbestille seter på flyet?

    Vi gjør oppmerksom på at det er flyselskapet som står for seteplassering på flyet. Vi kan søke om seteplasser og assistanse på flyplassen kun av medisinske årsaker og mot dokumentasjon av legeattest. Ta kontakt med oss i god tid og senest 35 dager før avreise. 

  • Vil det kunne bli endringer på min reise?

    Ja, vi gjør dere oppmerksom på at flyselskapene noen ganger endrer avgangstider, ruter o.l. etter at våre turer er lagt ut på nett eller er annonsert.

  • Kan dere bestille tilslutningsbilletter?

    Ønsker du tilslutning fra andre byer enn Oslo er vi behjelpelige med det. Unntaket er de gangene det benyttes et flyselskap som ikke tilbyr tilslutning. Ta kontakt med oss for priser og muligheter.
    Tilslutning må bestilles senest 2 måneder før avreise. Vær oppmerksom på at bekreftelse av tilslutningsbilletter er bindende. Ved avbestilling følger disse de generelle vilkår.

    Fordelen med å bestille tilslutninger gjennom Aller travel er at billetter er gjennomgående og du kan således sjekke inn bagasje hele veien, både på utreise og retur.* Noen unntak (spesifike destinasjoner).

    Ordner du tilslutning selv er dette på eget ansvar. Vi anbefaler alltid at man kjøper endringsbare billetter og har god tid mellom to fly. Eventuelle utgifter for endring eller kjøp av nye billetter må du selv dekke. Har du bestilt tilslutningsbilletter selv, er det viktig at du sjekker bagasjeregler for denne flyvningen. Dersom du har bestilt tilslutning via Aller travel, kan du ta med deg like mye bagasje på både innenlands- og utenlandsflyvningen.

    *Grunnet korona kan det nå være avvik fra normalen. Selv med gjennomgående flybilletter kan det være nødvendig å hente ut bagasje i Oslo, og sjekke inn denne på nytt. Du er selv ansvarlig for å sjekke ved første innsjekk om bagasje blir sendt hele veien til endelig destinasjon. Dette gjelder både utreise og retur.

  • Hvordan sjekker man inn på flyplassen?

    Du kan benytte en automat for å sjekke inn på egenhånd. Det er ikke mulig å velge seteplass på gruppereiser med Norwegian. Gruppen vil dog bli plassert så samlet som mulig, og seter vil tildeles ved innsjekk.
    Skulle du ha behov for hjelp ved innsjekk er det personale på flyplassen som kan hjelpe deg. Vær oppmerksom på at det i utlandet kun vil være engelsktalende personale. Vi anbefaler at du er på flyplassen i god tid og senest 2 timer før avgang. For oversjøiske reiser er det andre tider som gjelder.
    Alle har individuelle billetter og skal sjekke inn hver for seg. Dette kan du gjøre så tidlig du ønsker på avreisedagen.

  • Er flymat inkludert?

    Serveringstilbudet ombord vil variere med flyselskap og lengde på reise. Generelt vil det på flyvninger innen Europa være enkel servering mot betaling. På oversjøiske flyvninger er servering oftest inkludert.

  • Hvor mye håndbagasje kan jeg ta med?

    Tillatt håndbagasje er vanligvis 1 kolli á 10 kg (Norwegian 55x40x23 cm).
    Du plikter selv å undersøke hva som gjelder for din reise og øvrige selskaper/destinasjoner.Hovedregelen er at det ikke er tillatt å ta med væsker i håndbagasjen. Det er likevel åpnet for å ta med mindre mengder væske, forutsatt at:
    Væskene er i beholdere som rommer inntil 100 milliliter hver (beholdere som rommer mer enn 100 ml er ikke tillatt, uavhengig av hvor mye væske de inneholder).
    Beholderne er plassert i en gjennomsiktig, gjenlukkbar ("zip-lock") og lukket plastpose med kapasitet på høyst 1 liter.
    Det er kun tillatt med én 1- liters pose per reisende. For mer informasjon: Bagasjeregler Avinor

    Husk å ha pass i håndbagasjen!

  • Hva gjør jeg med spesialbagasje?

    Dersom du skal ha med deg for eksempel rullator, sykkel eller golfbag så skal dette sjekkes inn som spesialbagasje. Kontakt oss så snart som mulig da det er begrenset med plasser og en ekstra kostnad tilkommer. Skal du ha med deg oksygensylinder er det viktig at vi blir informert om dette, og du må også sørge for å informere kabinpersonalet. Du plikter selv å undersøke hva som gjelder for din reise og destinasjon.

  • Hvordan bestiller jeg rullestolassistanse på flyplassen?

    Hvis du reiser med egen rullestol eller trenger hjelp til å komme deg fra innsjekkingen til gaten din, kan du be om rullestolassistanse. Vennligst kontakt oss i god tid og senest 35 dager før avreise. Husk å oppgi hvilken form for assistanse du trenger.

    WCHR – rullestol til rampe
    WCHS – rullestol til trapp
    WCHC – rullestol til sete

    Dersom du reiser med en elektrisk rullestol, husk å oppgi vekt og batteriinformasjon på rullestolen.

    Vær oppmerksom på at rullestolassistanse gjelder først når du kommer til innsjekkingsskranken enten i Norge eller i utlandet. Dersom du skulle ha behov for ytterligere assistanse, vennligst kontakt Aller travel, tlf. 23 89 64 70.

  • Hvordan pakker jeg medisiner og kreves det dokumentasjon?

    Husk alltid å ta med dokumentasjon på at medisinen tilhører deg, enten ved å ta med  originalemballasjen med apotekets etikett, legeerklæring (engelsk) eller kopi av resept.
    Flytende medisin som er nødvendig for flyreisen er unntatt fra sikkerhetsreglene om at du maks kan ha 100 ml væske i en beholder, men du kan bli bedt om å smake på medisinen og du må kunne dokumentere at dette er din medisin.
    Sjekk med ditt apotek, om du er i tvil om hvilke regler som gjelder når du skal medbringe medisin til utlandet.
    Sørg for å pakke alle livsnødvendige medisiner i håndbagasjen!

    Personer med bestemte sykdommer, handikap, fobier, matallergier eller lignende må informere Aller travel i god tid før avreise.

  • Hvem er våre verter?

    På langtidsferie er det skandinavisktalende verter på stedet som er tilgjengelige gjennom hele oppholdet. Informasjon om hvilke verter som er hvor, finner du på vår nettside og når du mottar våre reisedokument.

  • Hvem møter oss på flyplassen?

    Det er ingen reiseleder som følger med fra Norge. En representant møter gruppen på flyplassen etter passering av tollkontrollen på bestemmelsesstedet. De står da med et skilt merket «Det Gode Liv». Til enkelte resort går bussene fra flyplassen uten representant, men du blir da møtt av vertene ved ankomst til hotellet. Ved returreisen får du transport til flyplassen, men du må sjekke inn på egenhånd.

  • Jeg står på venteliste, når får jeg beskjed om jeg får plass?

    Vi kontakter deg umiddelbart på telefon hvis det dukker opp en ledig plass på turen. Det er dessverre umulig for oss å si noe om hvor stor mulighet det er for at du får plass på ønsket reise. Det er økonomisk uforpliktende å stå på venteliste, og du betaler ikke depositum eller annet før turen er bekreftet av oss. Hvis du ikke ønsker å stå på venteliste, er det fint om du kontakter oss snarest.

  • Når får jeg tilsendt reisedokumenter?

    Senest 2 uker før avreise vil reisedokumentene ligge på Min side. Da vil du også få informasjon om din reise og hvem som er vert på ditt resort.  

    I e-posten du får med din ordrebekreftelse finner du en link som tar deg til Min side.

  • Er det mulig å ta med husdyr på langtidsoppholdet?

    Nei, dette er dessverre ikke tillatt.

  • Kan jeg ettersende post fra Norge til langtidsresortet?

    Nei, dessverre, dette er ikke tillatt da resortene ikke har kapasitet til å motta og fordele post.

  • Flytider og endringer

    Flytidene som fremkommer på din bestillingsbekreftelse er basert på foreløpig bekreftelse fra flyselskapet. Det er viktig å være forberedt på at avgangstider og ruter kan bli endret, dette er dessverre helt utenfor Aller Travels kontroll. Vær oppmerksom på at det er flytider som vises på dine reisedokumenter som gjelder.

    Velger du å kjøpe tilslutningsbilletter på egenhånd må du selv dekke utgiftene i forbindelse med å kjøpe nye billetter, om avreisetiden fra Oslo skulle endre seg. 

  • Jeg står på venteliste, når får jeg beskjed om jeg får plass?

    Vi kontakter deg umiddelbart på telefon hvis det dukker opp en ledig plass på turen. Det er dessverre umulig for oss å si noe om hvor stor mulighet det er for at du får plass på ønsket reise. Det er helt uforpliktende å stå på venteliste, og du betaler ikke depositum eller annet før turen er bekreftet av oss. Hvis du ikke ønsker å stå lengre på venteliste er det fint om du kontakter oss så vi får fjernet deg fra listen.
    Vi gjør oppmerksom på at det ikke sendes ut noen bekreftelse på at du har registrert deg på venteliste på en av våre turer.

  • Kan jeg bestemme hvor jeg vil sitte på flyet?

    Vi gjør oppmerksom på at det er flyselskapet som står for seteplassering på flyet. Er du i en særegen posisjon hvor du trenger et spesielt sete – ta kontakt så gjør vi det vi kan! På flyvninger med Norwegian kan vi kun søke om seteplassering av medisinske årsaker, og dette må kunne dokumenteres. 

  • Er det mulig å få assistanse før og etter innsjekking på flyplassen?

    Trenger du assistanse etter innsjekk på flyplassen så er det viktig at du kontakter oss i god tid før avreise så vi får ordnet med dette.